HTML

Tolóerő

Tar Zoltán blogja. Mottóm: "Nem a valóságot kell megalkotni, csak annak az illúzióját kelteni."

Friss topikok

Linkblog

The swedish stell

pocs3 2010.03.16. 21:06

Sweden Strv 103C MBT

Trumpeter NO.00310

1:35
+ saját
 

A doboz szép zöld müanyag elemeket rejtett,melyeken egésszen kevés sorja, beszívódás volt. A görgőkkel kezdtem majd a teknővel folytattam. Az építés során problémák nem igazán merültek fel,minden illeszkedett.Kivéve a lapátokat melyekből  hármat kellene elvileg  bepaszzírozni a picike helyére.Végül csak egyet  raktam fel belőle.Kicseréltem egy-két csövet saját húzott szállra,valamint az antennák és a vontatókábel is saját készítmény. A festés már időigényeseb munka volt,mert négy féle színből áll a "fényezés". Az alapot a Model Master Dark Green-je adta,ugyszintén Model M. Military Brown követte majd Revell 66-os.A negyedik színt saját magam kevertem ki Model M. Medium Green és némi fehér segítségével.Talán a maszkolás volt a legnehezebb mivel hiába össze-vissza, de szögletes mintákat kellett kimaszkolni.A matricázás után matt lakkal fújtam le.A koszolást nagyon felhígított feketével,vízfestékkel,vizben oldott pasztellel ,valamint pasztel porral végeztem.A kopásokat grafittal készítettem.Az alap hungarocelből van kifaragva majd csemperagasztóval mintázva.A föld valódi föld és tapétaragasztó keveréke. A növényzetet szárított növényekből,a füvet pedig portalanítóból :D készitettem.

 

 


 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://toloero.blog.hu/api/trackback/id/tr651845418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Magyar Polgár 2010.11.24. 19:36:56

Ez a legjobb! Nagyon élethű lett és szépen kidolgozott. Gratulálok! Várom a következőt. Mi lesz az?

M.P.
süti beállítások módosítása