HTML

Tolóerő

Tar Zoltán blogja. Mottóm: "Nem a valóságot kell megalkotni, csak annak az illúzióját kelteni."

Friss topikok

Linkblog

Hungarian T-55

pocs3 2009.11.14. 19:30

T-55 Medium Tank M1958
Trumpeter NO.07282
1:72

A doboz kibontása után nem sorjás,jó minőségű alkatrészekkel találjuk szembe magunkat. A kidolgozás részletes,és pontosak az alkatrészek,a lánctalp gumiból van mellékelve.
A teknővel kezdtem az összerakást. Hiányolom, hogy a lengőkarokat nem lehet tetszés szerint beállítani,a jobb első sárvédőt felhajtottam. A toronnyal folytatam,az igazi T-55-ösöknek a torny öntésénél keletkező mintákat putty segítségével készitettem el. Végül a kábelezést húzott szálból csináltam.
A T-55-ösök a zöld szín bármilyen árnyalatában előfordulnak. Én a Model Master 1713E Medium Green-nel festettem. A kopásokat sötéttebb zölddel  csináltam. De koptattam még grafittal és alumínium színnel is. A motornál olaj és különböző cseppeket és azoknak elmosódását elkenődését vizfestékkel festettem. A torny közepén ahova feláll néha az ember, jobban koszoltam. És pasztellkrétával  tettem használtabbá egy kicsit a makettet. A sarat tapétaragasztó,föld,homok keverékével készítettem.
Az alapot csemperagsztóból öntötem ki és erre jött a Noch műfüve. Majd a lánctalpnyomoknál tapétaragasztóval bekentem és a már említett föld,homok kombinációba még műfüvet is raktam és ezt szórtam a ragsztóba. Végül az alapra helyeztem az ötvenötöst.  

 




Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://toloero.blog.hu/api/trackback/id/tr21525387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása